Column van Hiscox
Hiscox stelt de nieuwe service Jaemes voor, die zowel nieuwe als bestaande verzekerden van Hiscox ontzorgt. Er kwam vraag naar een soepeler acceptatieproces voor particuliere klanten. De ervaring leert dat nieuwe verzekeringsnemers vaak net niet helemaal voldoen aan alle voorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan een kluis die niet voldoet, beveiliging die tekortschiet of taxaties die onvolledig of gedateerd zijn. In de praktijk betekent dit vaak veel regelwerk voor de klant en veel administratief werk, wat afleidt en veel tijd kan kosten. Daardoor kan het acceptatieproces soms lang duren, wat voor geen van de partijen prettig is. Om dat te veranderen, is Hiscox op zoek gegaan naar een oplossing. Dit is de nieuwe service Jaemes.
Voor de uitvoering van de service gebruikt Hiscox haar vertrouwde achterban actief voor verzekeringsnemers. Hierin zitten onder andere beveiligingsexperts, taxateurs en kluizenleveranciers. Wij maken dan de afspraken en zorgen ervoor dat alles zo spoedig mogelijk is geregeld. Dat kan onze achterban zijn, maar ook hun eigen leveranciers.
|